Wednesday, June 15, 2005

Feszes!

Most ebedeltem Dr. Krisztiannal es az Annaval, es a Krisztian megint irto viccesen beszelt, egy csomoszor nem is tudtam elfojtani a mosolygast. "Figyu, hetvegen mennyire feszes a progi?"

Tegnap este foci volt a program, ami jo volt...bar nem sok mindent csinaltam. A vege fele odamentem a Till-hez, aki szinten csak lezengett a palyan, hogy "Till, how much effort do you put into this game" mire tokre nevetett, es javasolta, hogy uljunk le a lepcsokre, ott dumaltunk, aztan hazafele pedig az Aldoval beszelgettem, hogy mi lesz, ha nagy lesz, es vegig errol beszeltunk, ugyhogy a vegen mondta: "I will let you know about my future." (nagyon eros olasz akcentussal).

Ja igen, tegnap tok vicces kavar volt az msn es a yahoo messenger kozott, es aztan jatszottunk 2 damat a Justo-val, masodszorra mar nyeresre alltam!
Ez volt az elso jatek:

Eszti: you start, amigo
Justo: u r lost!!
Eszti: ajajj
Eszti: I know
Justo: jjejeje
Eszti: shiiiiiiit
Justo: jjejejje
Eszti: nooooo
Justo: yeeeeeessssssssss
Eszti: no, you killed my only hope
Justo: jjjejeje
Justo: mmmm... so u still have one, eh?
Eszti: yeah, I wasn't thinking about that
Eszti: come on, let's make it fast - I will lose anyway
Eszti: juhuuu!
Justo: jjejeje
Justo: nooooooooooooooo
Justo: never do that!!!
Eszti: what?
Eszti: ah, ok
Justo: u see
Eszti: what's the point? I can't win _any_ way
Justo: I thin there was a rule...
Justo: once u have only "a queen" anmd no other
Justo: if u get to give 50 steps
Justo: or something
Justo: it's tie
Eszti: ah, ok
Eszti: 50 steps Cristo Santo
Justo: or I can sak for tie if I get bored and I think I can't kill u
Justo: but
Justo: u laready made a mistake
Justo: already
Eszti: yes?
Justo: look
Eszti: what? I HAVE to jump over you
Justo: jjjjejjejej
Justo: yes
Eszti: I always forget this STUPID rule
Eszti: shit
Justo: it's not stupid
Eszti: yes it is
Eszti: juego terminado, ha perdido
Eszti: super
Justo: if there were not that rule, it would be impossible
Eszti: ok
Eszti: well, congratulations!!!
Eszti: how can you be so good, Justo? ;)
Justo: I have played a lot when I was a child to this game
Justo: but, u r really improving!!
Eszti: you think?
Eszti: really?
Justo: yes

No comments: